اگر شما تصمیم داشته باشید که یک سند Word را برای فردی ایمیل کنید شاید ترجیح بدهید که این کار را به صورت مستقیم و از داخل خود نرم افزار انجام دهید تا در وقت تان صرفه جویی شود. در این ترفند نحوه ی انجام این کار را برای شما بازگو می کنیم.
بدین منظور:
در نرم افزار Microsoft Word بر روی منوی File کلیک کنید و گزینه ی Options را انتخاب کنید.
در پنل سمت چپ بر روی Customize Ribbon کلیک کنید.
در قسمت سمت راست از بین گزینه های موجود در زیرمجموعه ی Customize the Ribbon گزینه ی Mailing را انتخاب کنید و New Group را بزنید.
یک نام برای این گروه جدید انتخاب کنید؛ مانند Email.
از زیرمجموعه های Choose command from گزینه ی Email را انتخاب کرده و Add را بزنید و بر روی OK کلیک کنید.
اکنون وقتی که می خواهید یک سند Word را ایمیل کنید کافی است به سربرگ Mailing رفته و گزینه ی Email را انتخاب کنید.
این سند به طور خودکار در نرم افزار Outlook ضمیمه می گردد و می توانید نسبت به ارسال آن اقدام نمایید.