loading...

بی فان | دانلود فیلم جدید , عکس هنرمندان , آهنگ , اس ام اس ...

متن آهنگ شهرزاد از فرجام + دانلود آهنگ کاری از : بابک بیات Saeed Detect : بیاد ِ شهرزاد ِ عزیزِ که شاید در کنارمون نباشه ...!ولی یادش همیشه زنده است ...به بی کرانی ِ اراده اش ...    

تبلیغات


متن آهنگ شهرزاد از فرجام

admin بازدید : 57 جمعه 13 دی 1392 : 21:38 نظرات (0)

متن آهنگ شهرزاد از فرجام + دانلود آهنگ

کاری از : بابک بیات

Saeed Detect : بیاد ِ شهرزاد ِ عزیزِ که شاید در کنارمون نباشه ...!
ولی یادش همیشه زنده است ...
به بی کرانی ِ اراده اش ...

متن آهنگ شهرزاد از فرجام | WwW.BestBaz.IR

 

 


 

 

متن آهنگ شهرزاد


شهرزاد ِ قصه گوی ِ من قصر ِ ستاره هات کجاست؟!
شهر ِ قشنگ ِ قصه
کجای ِ دنیای ِ خداست؟!
اینجا دیگه یه عمری ِ که چشم به راهی ندارم
تو این شبای ِ شیشه ای
بغض ِ تورو کم میارم
.
شهرزاد ِ قصه گوی ِ من ابرا همه سنگی شدن
چکاوکهای زخمی مون
اسیر ِ دلتنگی شدن
.
.
.
خواب ِ نیمه تموم ِ ما شبای ِ قصه رو میخواد
دل دل ِ اینکه نکنه
مهتاب به کوچه مون نیاد
مهتاب به کوچه مون نیاد
.
.
.
میگفتی که آروم بخواب غصه هامون رفتنی ان
روزم حریر ِ دست و مو
هنوز دلا آفتابی ان
شهرزاد ِ قصه گوی ِ.من از من و از دلم بگو
نگو که طوفان زده ای
من شب ِ ساحلم بگو
.
.
شهرزاد ِ قصه گوی ِ من ابرا همه سنگی شدن
چکاوکهای زخمی مون
اسیر ِ دلتنگی شدن
.
.
.
خواب ِ نیمه تموم ِ ما شبای ِ قصه رو میخواد
دل دل ِ اینکه نکنه
مهتاب به کوچه مون نیاد
مهتاب به کوچه مون نیاد
.
.
شهرزاد ِ قصه گوی ِ من قصر ِ ستاره هات کجاست؟!
شهر ِ قشنگ ِ قصه
کجای ِ دنیای ِ خداست؟!
اینجا دیگه یه عمری ِ که چشم به راهی ندارم
تو این شبای ِ شیشه ای
بغض ِ تورو کم میارم
شهرزاد ِ قصه گوی ِ من قصر ِ ستاره هات کجاست؟!
شهر ِ قشنگ ِ قصه
کجای ِ دنیای ِ خداست؟!

 


.

دانلود آهنگ شهزاد فرجام :

.Mp3 320

Serv 1 :

Farjam - Shahrzad 320 -- [BestBaz.IR].Mp3

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • گالری عکس
  • فیلم و سریال
  • ورزشی و سلامت
  • خبر های جدید و داغ
  • فرهنگ و هنر
  • اس ام اس
  • آهنگ پیشواز
  • مطالب طنز
  • مجله موسیقی
  • مطالب گوناگون
  • آشپزی و خانه داری
  • قیمت ها
  • مد و زیبایی
  • آموزش برنامه نویسی
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3075
  • کل نظرات : 165
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 123
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 113
  • بازدید امروز : 615
  • باردید دیروز : 3,244
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39,131
  • بازدید ماه : 3,859
  • بازدید سال : 578,066
  • بازدید کلی : 1,085,294